omeratlas sağlık ocağı hemşiremiz sidefer vermişti ama çocuğumda ilk zamanlarında kabızlık yaptığı için onu kestim ve kendi doktorumuzun önerisiyle bestiron aldık onu kullanıyorduk 1 yaşına geldi ve değerleri yeterli olduğu için doktoru gerek kalmadığını söyleyerek bıraktırdı, bestirondan memnun kalmıştım