buremcih gaz ilk 3-4 ayda normaldir. Gündüzleri Sling/kanguru, karın üstü egzersizi iyi geliyor. Gaz damlasında bile ilerde yan etkisi olabilir, normal bir süreç diyerek probiyotik dışında ilaç vermedi doktorumuz. Gaz için uyku ilacını doktorunuz verdiyse doktorunuzu değiştirin.