atesnzm bence de çok iyi maşşalh anne sütü mü bilmiyorumm öyleyse de çok çok daha iyi bizde 4. Ayında 7300 filandı boyuda 64 tü sanırım boylarından dolayı aman aman kilolu durmuyo bebekler sizi çok iyi anlıyorum benim oğlum şuan 5.5 aylık 8700 kilo 68 cm boyuydu boyu olduğundan kimse inanmıyo bu kiloda olduğuna 2550 gr 46 cm doğdu 2 ay anne sütü aldı sonrası ful mama ile devam ediyor