Bende ilk dönemlerde silikon uç kullanmıştım 2 ay kadar yara ve çatlak oluşmuştu canım çok yanıyordu emzırırken
lansınoh kremı denedım ama tek başına işe yaramadı birde çamaşıra değince sürtünme den daha da kötü oluyordu gümüş kapak aldım kremı sürüp kapatıyordum çok çabuk toparladı ayva jeli de iyi gelmısti kapakla beraber kullanınca