Kızlar merhaba yarına iftara misafirim vardı iki çocukla aynı gün yetiştiremem diye ana yemeği bugün yapmıştım (hasanpaşa köfte ) biraz önce eşim aradı yarına eşlere görev yazmişlar davet perşembeye kaldı streçleyip dolaba koydum ama sizce perşembe gününe kadar tadında falan bir değişiklik olur mu sizce çok üzdü bu durum beni 🥺