Cicektebenimcicekligunlerde mucizemm94 Biber ve domatesi soteleyip, salca tereyag ekleyip makarna suyuyla açıp öyle basit bir sos çok lezzetli geliyor.
Deletedmom_216 [silindi] ay bende pesto sosu aldim. Ama direk o sekilde koydum yanlis mi yapmisim🤦🏻♀️ krema ile mi oluyodu o. zaten tadi bile yok anmamadim ben o sosu da kokusu var ama tat yok😂
[silindi] Deletedmom_216 ben biraz siviyagda pesto sosu ceviriyorum sonra ustune krema dokup biraz daha pisirip ustune makarnalari ekleyip ceviriyorum efsane oluyor 😊
aslananne27 mucizemm94 ben acı yo sevdiğim için bana çok acı gelmiyor 🤭😅hatta üstüne pul biber de dökerim 🤣
mucizemm94 aslananne27 marketlerde bulabilirim umarım çok acılı olunca yiyemiyorum tadını alamıyorum 😁
aslananne27 uykusuzanne__ tavaya az bısı yağ döküyorum canım üstüne bu sosumu döküyorum 3, 4 dk tavada karıştırıyorum altını kapatıyorum üstüne makarna mı ekleyip karıştırıyorum güzel oluyor 🤌🏻bunun basilico soslu olanı da var oda çok güzel
aslananne27 uykusuzanne__ diğer arkadaşa da yazdım bence acı degıl tamamen acı eşiğine bağlı 🤭 ben acıyı çok sevdıgım için bana hiç acı gelmiyor üstüne kendi tabağıma pul biber bile döktüğüm oluyor 🤭😅😅