pozitifanne06 Dolapta 2 haftadır bekleyen pirasayla bugün bakıştık, pişirsem zehirlenir miyiz 🙂 rengi normal yapraklari sararmamis görünüşünde dokusunda problem yok
Mnli pozitifanne06 görünüşünde bişey yoksa bişey olmaz markette manavda ne kadar bekliyor bilmiyoruz sonuçta
1prensh pozitifanne06 bişey olmaz ben 3 hafta dolapta bekleyen pırasayı yeni pişirdim sonuçta manavda da uzun süre bekliyor
pozitifanne06 tanta Mnli aysegl12 1prensh uykusuzanne__ Pişirdim yedim bi şey olmadı teşekkür ederim 😍 internette buzdolabında 10 gün dayanır diyodu o yüzden korktum
Eylul301023 pozitifanne06 görünüşünde bir şey yoksa sorun yoktur bence dün bende pırasa yaptım hep zeytinyagli yiyoruz diye değişik bir şey denedim yufkasiz pırasa böreği var 😂
pozitifanne06 1prensh badekuzeyguneyldz cLearQueen etkafa Teşekkür ederim Eylul301023 güzel oldu mu pırasalı börek hiç denemedim 😀