Bebeğim doğunca hep molfix kullandım pişik sorunundan baby turcoya geçtik memnundum. ama bişey pişik yapmaya başladı son bir aydır. Beslenmesine dikkat ediyorum her zaman yediği şeyler yani . Pişik yapmayan bez sonradan pişik yapar mı acaba ya bilgisi olan lütfen yazabilir mi?