urasnannesi Oğlum gündüz uyumakta direniyor bundan birkaç gün öncesine kadar güzel bir şekilde öğlen uykusunu alıyordu şimdi sürekli yatirinca ağlıyor kucağıma almak zorunda kalıyorum ne yapmam lazım
MyDarlingSon urasnannesi Merhaba birşey yapmanız gereken bir şey yok 🥹 eğer gaz sancısı vs ağrisi yok ise ilk 3 ay anne karnında hissediyor bebisler ve dönem dönem bile devam ediyor uyku problemi ☺️
likeli urasnannesi kucakta durmak istiyordur. Sling ya da kanguru kullanabilirsiniz. İlk 3 ay bu tarz durumlar normal. Doğumdan sonraki 3 aya 4. Trimester deniyor bu sebepten. Zamanın geçmesini beklemek dışında bir çözümü yok.
urasnannesi likeli ağlayınca kaskatı kesilmese o kadar korkmam da fena şekilde ağlıyor kundakdada durmuyo
urasnannesi likeli bebeğim birde ağzından sel akıyor dis için çok erken o neden oluyor acaba doktora goturucem ama belki bileniniz vardır hanimlar
likeli urasnannesi katılarak ağlama olabiliyor maalesef bebeklerde. Panik yapmamaya çalışın. Çok nefessiz kalırsa tıkanırsa yüzüne hafifçe üfleyin nefesini toparlar. Kumdak benim kızım da sevmezdi. Ellerini aşağıya indirmemizi istemezdi o yğzden kelebek kundak almıştım ben onda duruyordu. Bir bakın siz de isterseniz.
likeli urasnannesi bu aylarda başlar salya normaldir. Her bebekte olur. Birkaç ay devam eder. Ellerini ağzına götürmeye de başlayacaktır.