Merhaba sevgili anneler.
4,5 aylık oğlum 2gecedir gece uykusuna yatınca 10-15 dk kadar sonra bağırarak ağlıyor. Uyanmıyor ama sakinleşmesi 10dk kadar sürüyor. Hiçbir hastalığı yok çok şükür fakat bu durum neden oluyor bilemiyorum. Bir fikri olan ya da böyle bir durum yaşayan var mı?