224566 Bebeğim daha15- 20 günlükken başladı , memede huzursuzlandığında ve kakasını gazını yapamadığında çok kasıyor kendini hep sağ bacağını titretiyordu tutunca devam etmiyor ve 1 saniye sürüyor , bu durumu yaşayan var mı .
yeni_anne__ 224566 evettt benimde yapıyordu ama artık yapmıyor bende farketmiştim 1 aylik oldu bizim ki aynı o günlerde yapıyordu
turkan_72 224566 sanirim yenidogan bebeklerde boyle titremeler oluyormuş bazen benim bebegiminde çenesi titriyordu baya 2 ayi gecik titredi gecti sonra doktora sorduğumda normal demişti bana
gg3848 224566 yenidoğan döneminde normal benim bebeğim de arada çenesini titretiyordu doktorumuz yenidoğan döneminde sinir ağları daha tam gelişmediği için olur demişti korkmayın
babyyboy25 224566 evet benimde oluyordu doktora sordum tutunca duruyorsa problem yok demişti ve bir yerdede görmüştüm bunlar normal şeyler zamanla azalır ve biter