aybarshaaan Kızlar bebeğim 7 aylık olmak üzere 2 gündür göz altları sisiyor biz çok uyuyunca siser ya göz altı torbaları aynı o şekilde çok değil ama belirgin bakınca şişlik var morluk kızarıklık vs yok
CuteBadesMama aybarshaaan Yediği bir ürün alerji yapmış olabilir mi? Genelde alerjik reaksiyonlarda bebeklerde göz altı torbalanması görünebiliyor. Takipli doktoru var mı, danıştınız mı?