cananca123 Canım, bazen bebekler karakter olarak daha sosyal ya da dışa dönük olabiliyor. Senin yanlış yaptığın bir şey yok, sadece etkileşim tarzı farklı olabilir. 7 aylıkken bebekler genellikle keşfetme döneminde olurlar ve ilgilerini çeken her şeye yönelirler. Ama inan bana, sen onun için en önemli kişisin, bunu zamanla daha net göreceksin. Anneye karşı biraz mesafeli gibi görünebilir ama güvenli alanı sensin ve senin varlığını en derinden hissediyor. Sakın moralini bozma, ilgi gösterip sevmeye devam et, sana olan bağlılığını bir anda değil, zamanla daha çok fark edeceksin