Kızlar ilk doğumumda şekerim olduğu için sezeryan olmak zorunda kaldım. Normal doğum yapamadım açılmam olmadı. Şuan 2 yaşında kızım 8 haftalık hamileyim. Rabbim nasip eder inşallah sağlıkla kucağıma alırsam normal doğum yapmak istiyorum. Aranızda varmı ssvd (sezeryan sonrası vajinal doğum) yapan özel yada devlet hastanesinde ?