2 kez sleepy kullandım yenidoğan bebeğime. İlkinde taşma yaptı ikincisinde ise göbek kordonuna kadar taşma yaptı ve göbeği düşmemişti aklımı yitirecektim o günü unutamıyorum. Göbeğinin ve göbeğini tutan o aparatın her yerine bulaşmıştı ve temizlemek için çok uğraştım enfeksiyon kapıcak diye çok üzüldüm. Neyse ki aynı gün düştü göbeği. Onun harcinde Prima premium care kullanıyoruz hiçbi sıkıntı yaşamadık ama goon da var elimizde 2 numaraya geçince onu da deneyeceğim