Merhabalar. Bebeğim 6 aylık oldu artık ek gıdaya başlayacağız. Kendim kavanozlara yoğurt mayalamak istiyorum. Ama nasıl yapacağım. Yani 3 gün yiyebilir mi yada aldığım sütü ısıtıp sonra tekrar mayalayabilir miyim ilk bebeğim olduğu için biraz acemiyim siz nasıl yapıyorsunuz. Günlük süt mü çiğ süt mü aliyorsunuz yardımcı olursanız sevinirim.