atlaskuss Kızlar selam yaklaşık 2 aydır diş influenza hastalık derken gece gündüz uyukusuzum ve çok yorgunum etrafımda kimse yok şöyle 1 saat biri baksada en azından uyusam diyebileceğim kimsem yok gece sürekli ayaktayız ayakta olmasak da yarım saatte bir saatte bi uyanıyor tekrar uyutmaya çalışıyorum çok hareketli asla oturmuyo sürekli kucakta en son evi ne zaman temizleyebildüm hatırlamıyorum evimden bile rahatsızım ama elimden bişe gelmiyor duş bile alamıyorum adam akıllı dayanamadım bi arkadaşım sıpraktin var dedi biraz uyutur sende ister dinlen ister işlerini yap dedi 8 aylık bebeğim 8 damla verdim ama içim hiç rahat değil ben doğru düzgün ağrı kesici bile vermemeye dikkat ederim bişe olur mu ya 😩ne kadar yorgun olursam olayım arkamı döndüm ağladım ama önüme döndüm ona hep güldüm oyunlar oynadım verdim ama içim hiç rahat değil beni yargılayanlar olacak ama yapmayın inanın ne bedenin ne ruhum güçü kalmadı ….
farelikoyunkavalcisi atlaskuss mümkünse ailenizin yanına gidin 10 gün destek alın uyuyun dinlenin bu psikolojiyle bakmanız zor önce siz mutlu olacaksınız sonra bebeğiniz
Doga_sever atlaskuss esiniz bu durumda ne yapiyor? İsten gelince bakamiyor mu bebege ? Bu noktaya geldiniz
tanta atlaskuss onun yerine bebekler için çaylar var papatya gibi mesela onu bir deneseydiniz spraktin çok ağır bir ilaç bence bir daha vermeyin herkes zorluk çekiyor kendimi örnek göstermek istemiyorum ama hayatım çok zor 11 aylık bebeğim var ve 6 aylık hamileyim yeri geliyor aç kalıyorum yeri geliyor 1 hafta duş alamıyorum ama geçecek sabırlı olmalısın lütfen öyle ilaçlar verme çocuğuna
pera15 atlaskuss Hiçbir şey olmaz merak etmeyin. Nerde oturuyorusunuz yakınsanız yardıma gelebilirim.
Bet05 Asla yargılamayın, bu çok normal bir durum. Ben şeye takıldım 8 damla cok degil mi ki ilk seferde…kesınlıkle Gözlemlemelisin, kullanmasan daha iyi tabi ama caresızlık de zor.. Benım kızımda 14aylkk hala böyleyiz
atlaskuss Bet05 fazla mı bilmiyorum ki normalde bi ölçek ver dediler ben o kadar vermek istemedim kilosu kadar verdim kendimce 😩
atlaskuss farelikoyunkavalcisi normalde eşim dinlendiriyordu ara ara ama suan da aramız kötü ben ondan bişe istemiyorum o da sanırım krizi fırsata çevirdi , maalesef gitmemde dinleyebileceğim bi aile yok , babam hasta annem ona bakıyor ekstra bide bebeğime bakacak kimse yok
farelikoyunkavalcisi balporsugu7224 ben burada vicdansız tek bir kişi görüyorum ama post açan değil maalesef
Doga_sever balporsugu7224 yok artik bu nasil yorum ? Bir anne olarak nasil bu kadar acimasizca konusabiliyorsinuz