gamzesezgin1 Oğlum şuan 2 yaşında ve 25 haftalık doğmuştu 690 gram .varmı bizim gibi anneler .🙂şuanki kilosu 12
hndkfl gamzesezgin1 benim bebeğim de 30 haftalık 1370 gram doğdu. Hala küvözdeyiz 32.günümüz🥺 sizlerin kaç gün oldu küvöz süreci onları da yazar mısınız
deryagnl hndkfl 26 haftalık iken doğum yaptım 83 gün yoğun bakımda kaldı 70 gün küvezde 13 günde beşik ve anne uyuma odasında kaldık 9 gün oldu eve taburcu olalı 1000 gram doğdu şu an da 1900 gram. 92 günlük oğlum ama hala anne karnı gibi düzeltilmiş halinde doğmasına 5 gün var 24 martta doğacaktı
gamzesezgin1 hndkfl biz tam 3 buçuk ay küvezde kaldık.tam doğması gereken günde taburcu edildik .ilk 1 sene dikkatli geçirdik .ama şuan çok sağlıklı ve 2 yaşında .sadece dolardan gelen kötü yorumlara kulağınızı kapayın .kendinize odaklanın ve güçlü olun
mariam2 hndkfl 1 buçuk ayı kaldı ama herkes ayine sıkıntı olmaz emeyi bilmiyordu bide enfeksiyon kaptı
seyma2442 gamzesezgin1 29 haftalık 1550 gram doğdu şuan 4 aylık düzeltilmiş 45 günlük 1 ay yoğun bakım da kaldık kontrolleri devam ediyor çok şükür bir sıkıntı yok
hndkfl deryagnl daha çok yenii🥹 çok sevindim sizin adınıza sağlıkla büyütün yavrunuzu inşallah, darısı başımıza 🤲🏽
hndkfl deryagnl atlas1655 bi de bebişlerinizde uyku apnesi var mıydı? Bizde şuan var küvöz içi oksijen alıyoruz ara ara kapatıyorlarmış. Tedaviye başladılar şimdi bugün 3.gün fakat geçmeyebilir tedavi tekrarlanabilir dedi doktor 😔 5 6 tedavide biten bebek bile varmış
atlas1655 gamzesezgin1 yaaaa maşallah nasıl peki şuan ❤️ benım bebegım de 26 haftalık 860 gr doğdu şuan düzeltilmiş 11.5 kronolojık de 14.5 aylık 🥹
gamzesezgin1 atlas1655 şuan çok iyi tam 3 yaşında yaşıtlarını yakalıyorlar .benim oğlum şuan 2 yaşında
atlas1655 hndkfl 93 gun kaldı ama 39 gun entübeydi 13 günde oksijen aldı o yüzden uzun sürdü sizin süreç nasıl?
atlas1655 hndkfl doktorları Allah başımızdan eksik etmesın ama Allah ne derse o olur mübarek aydayız bol bol dua edin bazen bizimde zorlanıyordu ama arkadaşımın bebegı de o şekildeydi şuan 4 aylık oldu bile bunlar birer süreç siz duadan vazgeçmeyin bebegınızın yanına gittiğinizde onu çok sevdıgınızı ve evde bekledıgınızı anlatın
deryagnl hndkfl bizim komplikasyonlarımız çok fazlaydı uzun süre entübe edildi 70 gün sonunda kendi nefes aldı Hipertansiyon, nek, apne, böbrek, sepsis gibi bir çok hastalıkları tedavi oldu
hndkfl atlas1655 bizim 6 gün kadar entübe sürecimiz oldu sonra bi hafta kadar extübe edildi sadece burundan yani. 20 gündür de küvöz içi oksijen alıyor. Bugün 33.günümüz 😔
hndkfl atlas1655 öyle yapıyorum canım Allah razı olsun 🫶🏽 dua ederek bekliyoruz, inşallah tez vakitte kavuşuruz 🤲🏽
atlas1655 hndkfl çok yakında kendısı almaya başlar kuzum gönlünü ferah tut hafta olarak ve kilo olarak maşallah çok güzel doğmuş bize göre ❤️