Kızlar eşimin hattı faturalı türkcell iki aydir fatura ödenmedi aramaya falan kapandı yeni anlayaninız varsa eger biz borcunu maasta oducez ama ozamana telefonu kullanabilmesi için hat operator degisimi falan olur mu borcu oduycez deyip yada turkcellde faturasıza geçiş yaparlar mı