cLearQueen mom6_ aynen kuzum sekerden yillarca ilac kullandm 1 yil da insulin iğnesi vurdum kendime gebelikte…..biz elimizden geldigince saglikli beslemeye calisalim da buyuyunce elbet yerler istediklerini 😊
simgesell34 cLearQueen ya geçmiş olsun aşkım benimde gebelikte protein kaçağı çıktı vücudum potasyum ve magnezyumu depolamiyormus hamilelikten kaldı bu sende oldu mu
sedadvc simgesell34 Pekmez değil de öz kullanın. Pekmezler şekerle kaynatiliyor. Soğuk sıkım öz olsun karadut, keçiboynuzu vs olabilir.
Arasefemom Ne olursa olsun sadece tek önerim sakın blendır kullanmayın annelerim 🥹 Daha sonra pütürlü gıdaları reddediyor bebişler. 16 aylık oğlumla hala bu savaştayım. Çatalla ezerek deneyin hepsini 🌸
Gamzosgamzos simgesell34 kefir mayası temin etmeniz gerekiyor süt döküyorsunuz mayanın üzerine 12 saat mayalanmasini bekliyorsunuz sonra süzüyorsunuz hemen icmeyecekseniz buzdolabında saklıyorsunuz