rumikaa Selamlar 4 gün önce doğum yaptım şimdiye kadar işitme testi oldu yarında 2. Topuk kanı vereceğiz bundan sonra kaç günlükken ne testi ne aşısı vs deneyimli anneler bilgi verebilir mi?
aysebb rumikaa Bir çok aşısı olacak bundan sonra her ay veya iki ayda bir falan öyle denk gelecek. Sağlık ocağındaki ebeniz sizi bilgilendirecek bu konuda zamanı gelince sırayla
bekt55_ rumikaa aşı çok var bir ayda 1 tane aşı var ikinci ayda 3 tane var öyle devam ediyor işitme testi gecmediyse 15 gün sonra tekrar işitme testi var
aysebb rumikaa Kalça ilk 3 ay içinde olması lazımdı sanırım biz 2. ayda yaptırmıştık. Göz içinde 3. ay sonra 6. ayda öneriyorlar falan bu şekilde
bekt55_ rumikaa 1 aylık kalça ultrason çektik göz muayenesi doktor yoktu o gün öyle de kaldı henüz götürmedim ama bizim doktor gözleri ile bı sikinti yok dedi