Arkadaşlar çok kötüyüm çok üzgünüm oğlumda biotinidaz eksikliği çıktı dün genetik teste homozigot sonucu çıkmış lütfen başından geçen varmi genetik teste hasta çıkıp sonra düzelen ömür boyu ilaca bağımlı olması beni çok üzüyor bebeğime her baktığımda ağlıyorum lütfen umut olun