Hanımlar bebişim 7 ay 6 günlük. Ek gıda için tadimlari bitirdik. Her gün ne vermeliyim çok kafam karışıyor? Önerebileceğiniz sayfalar var mı. Sizler mesela kaç öğün veriyorsunuz bebişlere. Doktora sordum bu ayda en fazla bir çay bardağı verebilirsin toplam dedi ister 3 öğünde ver ister 2 öğünde dedi ne yapmam gerekiyor çok kararsızım her gün ne pişireceğim diye çok bilmiyorum