eylulbebesi_ Kızlar erkek bebek için bayramlık kot takım arıyorum ama bulamıyorum kararsız kalıyorum biz eşimle açık kot ve beyaz gömlek gibi giyeriz ona uyumlu olsun istiyoruz 6 aylık daha sizlerden alan varsa paylaşabilir misiniz