aysendogany Hayır hanımefendi benim sorumu anlamamışsınız. Unutmuş olabilirsiniz bende farklı bir hap kullanıyorum bazen bende unutuyorum fakat unuttuğumuz hapları hatırladığımız anda içmemiz gerekiyor ben onu soruyorum . Mesela ben her akşam 9 da alıyorum hapımı. Bu akşam içmeyi unutucam diyelim, atıyorum 3-5 saat sonra yatarken veya sabah hatırladım akşam 9 da hapımı atmadığımı. Direk unuttuğum hapı atmam gerekiyor yani o an. Ben size bunu sordum attınız mı hatırlayınca diye ? Anladınız mı yoksa ben sizi neden yargılayayım
-