eedd emzirme döneminde bence herkes yaşamıştır.Hormonlardan dolayı sonra eski halinize dönüyorsunuz merak etmeyin.Bende hiç bir şey ise yaramamisti, sık sık duş almak karbonatlı suyla yıkamak falan çok fazla deodorantta kullanamıyordum kızıma zarar vermesin diye