mavisss718 ben mamayla besliyorum 2 günde 1 yapıyor hep. Ek gıdaya tadıma geçtik 2. Haftamız. Miktarda bazen azalma görüyorum sadece. Tesadüfen dün bir doktorun yazısına denk geldim. Ek gıda alan bebekler için genel olarak 48 saat sınır koymuş. Bu durumda normal 🌸