Minikprenses_1 Nasıl gidiyor kızlar biz meme reddi yaşadık şimdi sadece uykuda bazen emiyor sütümde azaldı mamayla devam ediyoruz çok iştahsız mamayı da üç saatte bir 90-120zar zor içiyor yarın kontrolümüz var bakalım ☺️ Yüzüstü dönmeyi birkaç kez yapmıştı şimdi bıraktı bu ara destekli oturtmaya başladım yüzüstü yatmayı hiç sevmiyor emekleme işi nasıl olacak bu gidişle bilmiyorum 😅 ek gıda için tadımlara başlamadım yarın doktorla görüşcem bakalım ne diyecek sizinkiler de son durum ne kilo boyları falan nasıl neler yapıyorlar 😍😍 Uyku düzeni oluşmaya başladı mı birde kızlar sizde 😅
adasmummy Minikprenses_1 5 ay 10 günlüğüz sadece mama alıyoruz biz de bu ara biberon reddimiz var maalesef 🥲 yüzüstü dönüyor dönünce sürünüyor ama 10 dakika kadar yüzüstü duruyor sevmiyor bağırıyor 😂 ek gıdaya başladım kabakla sonra da yoğurt verdim şuana kadar haerhamgi bir reaksiyon olmadı sebzelerle devam edicem. Destekli oturtuyorum mama sandalyesinde 20 dakika kadar sonra sıkılıyor zaten günde 2-3 kere oturtuyorum😂
oykununanneesi Minikprenses_1 allahım beşinci ayda 10 yaş yaşlanmıştım. Yani bence dördüncü ay atağı değil de beşinci ay atağı olmalı. Ölmüştüm resmen. Şu an 6 ay 4 günlük. Hiç uyumazdı bakın şaka değil gece gündüz sıfır uykuydu. Kilosu da 7 buçuktu boy 66
minimini1 Minikprenses_1 ah vallahi 4. Ay atağını atlattık diye çok seviniyodum 5. Ayı görene kadar 😂 5 ay 12 günlük uykuyu doğdu doğalı sevmedi hala da sevmiyor destekli oturtmaya başladık nerdeyse tadımalrın hepsini bitirdik ama kulak iltihabı olunca kesmek zorunda kaldım iştahı kayboldu mamayı bile zor içirir oldum 3 4 saatte bir 150 max içiyor yüz üstü durmayı da asla sevmiyo emekleme nasıl oluck bilmiyorumm dün kontolü vardı kilosu 8700 boyu da 68 civarıydı sadece mama ile besleniyor bir kaç gün sonra ek gıdaya devam edicez inşş doktoru da gece beslenmesini kesmemiz gerektiğini söyledi artk aralıksız 6 7 saat uyumusı lazım diyo ama aslaaaaa gece uyanınca mama yemeden uyumuyo napıcaz hiç bilmiyorum erkek bebek bu ara da
Minikprenses_1 adasmummy iki gün varmış aralarında bizimkide geçen ay 7kg dı ama bu ay beslenmesi çok karıştı bakalım kilo aldı mı 😅 mama hangisini kullanıyorsunuz doğun kilosu kaçtı masallah bu arada bebişlere 😍
adasmummy Minikprenses_1 4.aydan sonra yavaşlıyormuş canım sanırım normalde 1 kg alıyordu bu ay 500 gr almış. 4 aylık 7100dü 5.ay 7600 olmuş. Doğum kilosu da 3200dü canım. Sma comfort kullanıyoruz çok iyi geldi kızıma çok güzel kilo aldırdı 🥰🥰
Minikprenses_1 adasmummy masallah canım dediğin gibi dördüncü aydan sonra hareketleniyorlar beslenme reddi oluyor ilk zamanki kadar almıyorlar artık sağlıklı olsunlarda başta önemli olan o 🥰
aydint 5 ay 24 günlüğüz, ek gidaya ay başı gibi başlamıştık, uyku bi kaosa dönüştü artık,tavşan dişler kendini belli etmeye başladı hafif ates huysuzluk uyumama gece ağlamaları daha ne diyim bilemedim ne ararsan var
Minikprenses_1 aydint bu ara bizim uykularda karıştı iyice şuan 12de uyanmıştı yeni uydu oda zar zor ah diş dönemi var daha insallah kolay çıkarırlar 😅