Usnac1995 Cicektebenimcicekligunlerde peki takıntısı var mı bizimki mesela motor aşığı amcasının motoru var işten gelmesini bekliyor kaskı eldivenlerini anahtarını alıyor. Aklı sürekli motor malzemelerinde. Nasıl unutturcam bilmiyorum. Uykudan gözünü Annee aaattaa ( anahtar) diye açıyor.
Cicektebenimcicekligunlerde Usnac1995 Takıntısı yok. Bizim yegenler de hep geç konuşma var. Büyük oğlum ve kuzenleri 3 yaşında anlaşılır konuştu. Ama yinede içim rahat etmiyor
Usnac1995 balkizlar Babannesi geldi memleketten. Az önce Nene emii diyor. O da elma anladı. Islak mendil diyor oysa ki. Ben olmasam belki daha iyi olur
Usnac1995 Urazinannesiqw Sancaktepe. Eğer önereceğiniz birileri olursa çok memnun olurum. Şuan erteledim evde ilgilenicem daha fazla ama 3-4 ay sonra hala gelişim olmasa gidicem mutlaka. Bugün Nova diye bir yerle konuştum
Urazinannesiqw Usnac1995 Bahçeşehir’de güvendiğim bir kurum var eğer isterseniz uygunsa orayı önerebilirim
Usnac1995 Cicektebenimcicekligunlerde Aa sizinki 2. Bebe miydi. İlki de öyleyse siz tecrübelisinizdir. Benim yeğenlerim hep erken konuştu. Ablamın oğlu 2.5 yaşında bizimle sohbet ederdi
Cicektebenimcicekligunlerde Usnac1995 2.ama büyüğün kelimeleri çoktu cümle gec olmuştu. Bu oğlumda yarım bazı kelimeler.🤷