45 dk için 2 bin istiyorlar. Ne yapsam çok kararsızım. Konuşma geriliği olup deneyimleri olan arkadaşlarım varsa evde desteklemek adına ne yapabilirim bilgi verir misiniz. 29 aylık şuan basit cümleler var, kelimeler benim anlayacağım şekilde. Mesela patates pıta, muz mu, soğuk buuu, kapak pa, amca acaa, hızlı hızııı, horoz hoyo. Bunun gibi kelimeler
Beklersem açılacağına inanıyorum aslında gelişim var eskiye nazaran ama destekelemk istiyorum. Terapiste son çare gidicem 3-5 aya açılmazsa.