derin0_ bunu doktor bilir. Ben 2 doğumumdan sonrada yasadım doğumlarım vajinal doğum oğlumdakı doktorumda hem doğum etkısı hemde rahım yolun kısa bır de prezervatif sebebiyle oluşuyor sen prezervatif kullanma dedı prezervatifı bıraktık o günden sonra ama kızımı doğurdum doğumdan sonra yıne oldu ondakı doktorumda yıne yanı sekılde rahım yolun kısa doğumla berâber bu bölge hassaslasıyor haliyle senın dedı. Prezervatif,rahım yolunun kısa olup partneriniz penisinin bu yol için uzun oluşu,kullanılan kayganlastırıcı jeller vajınal duş gıbı gıbı de sebepleri de varmış demişti doktorum. Sızın ıcınde en doğru cevabı doktorunuz verir. Ben de 2 kez oldu ıkısınde de doktorlarım yakma işlemi uyguladı oğlumda oluşan kızımı doğurana kadar hıc tekrar etmedı 8 sene sonra doğumla beraber tekrarladı işlemden sonra şuan 4 sene olucak doğum yapalı çok şükür bır daha yaşamadım