Sinemyiss Hanımlar bebeğim 8 ayına tam doldurmanı birkaç gün sonra dolduracak alt dişleri çıktı 2 tane üst dişinin de bir tanesi çıktı erken mi çok erken diyorlar Herhangi bir sorun olur mu erken çıkmasının
masterchefiniz Bizimki 4 aylıktan beri sancılanıyor 7 ay 5 günlük hiç çıkmadı daha mahvolduk sürekli huysuz ağlıyor
aydint Bunlara ne yapabilirsiniz ki, iyi de olsa kötü de olsa vakti o zamanmış çıkmış yapacak bişey yok