gokcen_ kucağımda pış pış yapıp yatağına koyarım.düzenli olarak 8.30 da uyur bu konuda sıkıntı yok çok şükür ama gece 12 den sonra istisnasız 2//3 saatte filan uyanır 🥲bebeğim dediği yöntemlerle kendi kendine uyutmaya çalıştığımda ciğerleri çıkana kadar ağlıyordu ben de kıyamadım oğluma.Ben de bıraktım ,içime sinmeyen bir şeyler vardı