Yaklaşık 3 hafta önce 2 yaşında kızıma kasık fıtığı teşhis konuldu. Memlekette iyi bir doktor bulduk bayramdan sonra ona da muayene ettirmek istiyoruz. 1 hafta önce de kasıklarında simetrik olarak küçük bezeler farkettim. Bu fıtıktan mı yoksa lenf bezi mi bilmiyorum çok korkuttu beni. Yaşayan/bilgisi olan var mı?