Arkadaşlar cildim kuru bebeğimde atopik dermatit onun kremlerini kullanıyordum önceden hafifletiyordu bu ara o kadar arttıki oda işe yaramıyor gibi yani dışarda bazen oluyor ilginç şekilde bu ara dışarda da olmaya başladı önceden gece yattığımda olurdu şimdi ben eve girince pijamayı giydiğim anda başlıyor eve mi alerjim var dedim bi ara 🤣 şuan dışarda da oluyor gerçi . Bacak içim kalçam kavurga kemiklerimin olduğu yerler bazen dizlerim bazen alt bacakta ama böyle tatlı tatlı karıncalanıp kaşınıyor çok sinir bozucu dün uyuyamadım kaşıntıdan yıllardır var ellerim yara olur suya girip çıka girip çıka deli gibi kaşınır özellikle kışın ama diğer yerler ora gibi değil kabartı yok kızarıklık yok tırnak izim oluyor sadece tırnaklarım hep kısadır bebekten dolayı yıllardır ara ara böyle bi artıyor cildiyeue gideceğim dedim şimdide randevu bulamıyorum. Çokta masrafımız oldu özele gidemem gibi şuan . Oğlum alerjik rinit bende de mevsimsel var düşük düzeyde nadir artar ama oğlumun kışın oluyor onun fazlaca çünkü burun etleri şişip kanıyor bile gözler hep kızarık burnu kaşınır burun kaşıntısı falan hep bendede var ama zararı yok yani niye belirtiyorum benimde onunda cildi kuru zaten babada böyle şeyler yok ama kuruluktan da bu kadar kaşıntı olur mu ya çıldırasım geliyor bazen tayır tayır kaşınıyorum uyuz olsa farklı olurdu diye düşünüyorum bende yıllardır ara ara nüksediyor