Merhaba bebeğim 4 buçuk aylık doğduğundan beri yarım kundak yapıyorum. Gördüğüm kadarıyla doktorlar ve uyku eğitmenleri 4. Ay itibarıyla kundağın bırakılması gerektiğini söylüyor. Ama beneğim kundak yapmasam uyuyamıyor kundak yapsam da bi şekilde ellerini yukarı çıkarıp kumaşı emmeye başlıyor. Nasıl alıştırabilirim kundaksız uyumaya