Merhaba Kızlar kızımın reflüsü var o yüzden ar mama kullanmak zorundayız ve bu mama aşırı kabız ve gaz yapıyor nurse harveys kullanıyoruz probiyotik de kullanıyoruz ama düzelmiyor lavman yapmak zorunda kalıyorum ne yapmam gerekiyor bilgisi olan yazabilir mi?