busrara12 Merhabalar herkese hayırlı günler tuttuğumuz oruçları Allah kabul etsin🌸🌸. Köy sütünden sütlaç yapmak için sütü önceden kaynatmak gerekir mi? Ben kaynatmadan yapıyordum ama birden aklıma takıldı. Sizce kaynatmak gerekli mi önceden 🫣
Mavigokyuzu busrara12 Çiğ sütün kullanıldığını ilk defa bu postla duydum🫢 Kendim kaynatirdim, yiyeceğim tatlıların da sütünün çiğ olmasını istemem açıkçası
busrara12 Dlnmrc bundan sonra ben de öyle yaparım valla yeni dank etti normalde alır almaz kaynatirim ama sütlaç yaparken önceden kaynatmadim hiç 🤦🏻♀️
busrara12 Mavigokyuzu sütlaçin içinde kayniyo diye hiç önceden kaynatmamistim ay iyi ki sormuşum bundan sonra kaynatıp yapcam Allah’tan o zamanlar çocuk yoktu 🫣🤦🏻♀️
busrara12 Kuzularinanasi bundan sonra kaynatıcam sadece sütlaç için kaynatmazdim normalde alır almaz hemen kaynatirim. Bundan sonra sütlaç için de kaynatıcam
Mavigokyuzu busrara12 Bence de en sağlıklısı 🤗 riske atmamak lazım 🤗 sütlaç demisken ben de yapayım akşam 😅
gokceege busrara12 kaynatmanız gerekiyor , kv inekleri var sütleri toplayan sütçüler asla öncesinde kaynatmadan tatlı yapmayın demişler … ineklerde hastalıklar varmış ..
busrara12 gokceege ay valla iyi ki sordum hep kaynatirim sütlaç için gerek duymazdim artık sütlaç için de kaynatcam
Zeynpkcn busrara12 biz once kaynatiriz sonrasinda ayri tencereye kaynayan sütten alip yapariz ama biz genelde 5 10 litre sut aliyoruz
busrara12 Zeynpkcn ben 2 lt alıyorum 1 lt kaynatıp yoğurt mayaliyorum 1 lt direkt sütlaç yapiyodum artık onu da kaynatcam