Kızlar dün elektrikler sabah 7den akşam 5e kadar yoktu, dolaptaki sütleri attım haliyle, buzluktakiler de erimek üzereydi marketten birine söyledim de oraya koydum gelince geri aldım. Sonradan aklıma ne geldi acaba dedim yattığımızda elektrikler gitmiş olsa erise sonradan geldiğinde tekrar donsa haberimiz bile olmaz zehirlenmezler mi 😔buna çözüm ne olabilir ki