Bir hftadır emzıksızız alıstı tamam ama benı ısırıyor goguslerımi
Devamlı emdıgı ıcın benı emzıkten snra benı emmeye baglandı yemek yemıyor
Hırcın sınırlı oldu sac yoluyor saldırıyor
Odadan odaya benı gecırtmıyor
Konusmuyor dıye onu takınca bıraktırmak ıstemıstım
Uyumadı sabahtan berı sınırlendım verdım hatamı yaptım bılemedım