Merhaba herkese. Kızım 3.5 aylık uyurken de ağlıyor uyanırken de. Eskiden kucakta pişpişler yatağına koyardım şimdi yatağına koyduğum an ağlama krizleri. 1 haftadır memede de ağlıyordu şu sıra memeye aşırı yapıştı. Uyku aralıklarını takip ediyorum ama tüm uğraşıma rağmen max 40 dk uyuyor uyandıktan sonra da asla uykuya geri dönmüyor yine ağlıyor. Ekstra bi destek de eklemek istemiyorum ama eklemeli miyim? Bebeği yatağında uyuyanlar bebek hiç mi ağlamıyor bunu merak ediyorum yoksa bi süre yataktayken ağlaması normal mi?Var mıdır aynı durumda olan?