Tito kızlar bebegım 17.ayına gırıcek sızce neler yapmalıyım bebegımle nasıl kalıtelı zaman gecıreblırım biraz tv bagımlısı bundan nasıl vazgecırıpte dıkkatını baska yone cevıreblırım sız neler yapıyorsunz ne oyunları oynuyorsnz
Ikrazumra19 Tito biz boyama yapiyoruz yani karalama diyim oyun hamuru oynuyoruz bultaklarimiz var zeka kartlarimiz var beraber ev isi yapiyoruz sunu getir gotur gibisinden oyle geciyor zaman
Saribidik Tito tv yi kapatın bağımlı olarak doğmadı herhalde neden izletme gereği hissediyorsunuz ki?