nnoktaa
O dönemlerde kocaman bir kartonu yere koymuştum .
Üzerine toplar yapistirmistik.
Bir sürü bidonun üst kısmını kesip ,kartona yapistirdim renkli kapakları olan açıp bırakıyordum o renklere göre kapatıyordu .
Deterjan kapakları,küçük pet şişe,büyük pet şişe falan bir sürü çeşit vardı bu çok oyalayıcı olmuştu bir hafta onu gezdirdi çabuk sıkıldığı için en oyalayıcı olanı.
Yumurta kolisini boyayıp,kulak çöplerini boyayıp aynı yerlere batırma ,
@İslak mendilim açılır kapanır kısımlarını toayip altına havyan resimleri yapıştırıp hayvanları bulma açma kapama etkinliği .
Hatiadiklarim bunlar .
Bunları 13-22 ay arasi yaptık.
22 aydan sonra kitaplar ,cırt etkinlikler ,oyun hamuru boyama kalemleri makas ile kesme yapmaya başladık şuan 28 aylık