Kızlar bebeğim 19 aylık, yan kesiciler yeni çıktı daha tam uzamadılar. Doktoruna sormuştum, diğer dişler çıktıkça onu iter böyle kalmaz zaten süt dişleri falan demişti ama size de bir sormak istedim. Bebeğimde dudak bağı mı var? Bu diş ayrıklığı düzelir mi?