glam merhaba iyi akşamlar. Bende geçen hafta kızımı bi gecede 3 kez kaka yaptığı için doktora götürdüm. Öncesinde de birkaç gündür ishali vardı ama günde birkez veya 2 kez yapıyordu. Şuan çok salgın olduğunu rota virüsü olabileceğini söyledi doktor. Kaka tahlili yaptırmadık çok şükür gerek kalmadı ilaçları kullanınca geçti. Ama bize şöyle söyledi doktorumuz; 24 saatte 3 kezden fazla kusarsa, ateşi 38i geçer ve düşüremezsen ve kakasında kan parçası görürsen direk getir yatış yapalım dedi. Sizinkide 24 saatte 7kez kaka yapmış ateşide çıkmış bence sizde yarın bi doktora götürün bebişi. En azından içiniz rahat eder. Benim kızım 22 aylık hiçbir dişinde ishal olmadı. Sizinki önceki dişlerinde ishal yaşamış mıydı?