prenses_annesiiii bende okul öncesi öğretmeniyim hep aynı kişilere yaptırması elbette yanlış ama kendi çocuğunuza sordunuz mu belki kendi isteyenlere yaptırıyordur hani soruyordur sınıfta bazı çocuklar kalabalık önüne çıkınca ağlıyorlar vs bu onlarda daha çok travma bırakıyor . Önce kendi çocuğunuzla bi konuşun eğer ben yapardım gibi cevap ile karşılaşırsanız, öğretmen ile konuşun o durumda neden hep aynı kişileri yaptırdığını ve sizin çocuğunuzun da bunu istediğini söyleyin sonuçta çocuklar deneyimlemeden öğrenemiyorlar iletişim kurmak çok önemli öğretmene söylemekten hiç çekinmeyin ♥️♥️