merhaba kızlar nötropenimiz var ve doktorumuz canlı aşılaeı olmaması gerektiğini söyledi cansız olanları olabilir dedi ama ben korkuyorum ateşi çıkar diye 6.ay aşılarını olucağız hepatit b ve pentexir bu aşıları olup ateşi çıkan var mı ve nötropeni durumunu yaşayıp da hiç aşı yaptırmayn var mı kararsız kaldım