bebeğim henüz 1.5 aylıkken ağır bir şekilde mastit geçirdim iğne kullandım antibiyotik olarak uzun bir tedavi süreci oldu ve o göğsümde küçülme oldu tek göğüsten besleniyor bu tarz bir sorun yaşayan oldu mu şekil olarak mı bir sorundur altında yatan bir hastalık olabilir mi deneyimlerinizi yazarsanız sevinirim