zekiss merhaba biz 1 buçuk aydır ek gıda yapıyoruz ilk günler gibi değil ama istemediğinde dudaklarını kitliyor yemiyor oyun oynayarak veriyorum merakından yiyor bazen. Sevdiği şeyler var onları yiyor. Bir de kendi kaşığı eline almak istiyor ben 2 kaşık ile yedirmeye çalışıyorum o yüzden biri onda biri bende