4 ay 9 günlük bebeğim son dört gündür gece 4’ten sonra yarım saatte bir uyanıyor 🤦🏻♀️ son iki gündür gündüz uykularına çok zor geçiyor. Gündüz uykuları zaten 30 dakikaydı şimdi onu da uyumamaya çalışıyor. Uyanıyor 1 saat sonra esnemeye başlıyor. Tekrar uyumak için mama istiyor ee sürekli mama veremem ki 🤦🏻♀️ ne yapacağımı şaşırdım çok zorlanıyorum artık. Gurbetteyim ne benim ailem ne eşimin ailesi kimse yok yanımızda. Emzikle uyutmaya çalışıyorum uyumuyor, kucakta pışpış ona da yok. İlla mama istiyor. Emiyor da aynı zamanda ama tabi akışı beğenmediği için ilk başta memeyi istemiyor, mamadan sonra alıyor memeyi. Ne zaman geçer? Nasıl geçer? Geçer mi? Neler yapabilirim? Aynı ya da benzer durumları şuan yaşayan annelerim var mı? Hadi destek olalım birbirimize 🥺